XGIMI Projektor Szerviz

Hivatalos XGIMI forgalmazóként Csehországban és Szlovákiában garanciális és garancián túli szervizszolgáltatásokat is biztosítunk. Bízza projektorát szakértő kezekre!

Az alábbiakban megtalálja a leggyakoribb garancián túli javítások árait. Az árlista tájékoztató jellegű – a diagnosztika elvégzése után egyedi árajánlatot küldünk a javításra.

Milyen XGIMI projektorokat szervizelünk?

Ha szervizre van szüksége, hozza el projektorát személyesen a prágai Sunnysoft üzletünkbe, vagy küldje el postán. Kérjük, csatoljon egy rövid leírást a problémáról, valamint adja meg elérhetőségeit és visszaküldési címét.

  • Aura
  • Elfin
  • H1
  • H2
  • Halo
  • Halo+
  • HORIZON
  • HORIZON Pro
  • MoGo Pro
  • MoGo Pro+
  • MoGo 2
  • MoGo 2 Pro

XGIMI projektor szervizre van szüksége? Lépjen velünk kapcsolatba!

Szerviz címe (forgalmazó):  

Sunnysoft s.r.o.
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Česká republika

Mielőtt elküldi az űrlapot…

Ha projektora nem működik, először ellenőrizze, hogy még garanciális-e. Ebben az esetben forduljon közvetlenül az értékesítőhöz – számla nélkül sajnos nem tudjuk feldolgozni a garanciális igényt.

Ha a garancia már lejárt, és fizetős javításra van szüksége, az alábbi űrlapon keresztül léphet velünk kapcsolatba.

Kérdése van a funkciókkal vagy a beállításokkal kapcsolatban? Szívesen segítünk a service@sunnysoft.cz címen!

10 + 3 =